O mně
V roce 2005 jsem začal pracovat jako prodejce v zaměstnaneckém poměru u největšího prodejce elektroniky v té době. Vždycky mě bavilo komunikovat s lidmi. Během 2 let jsem se díky zkušenostem a obchodním výsledkům propracoval na pozici Vedoucí oddělení PC a Telekomunikací. Nastoupil jsem do nové pozice a měl tu čest otevřít nový obchod v Českých Budějovicích. Měl jsem tým lidí a odpovědnost za výsledky a osobnostní růst lidí u mě v týmu. Po 9 letech jsem dospěl k názoru, že je čas na změnu. Chtěl jsem od života mnohem víc, než jsem do té doby měl. Chtěl jsem víc času trávit s rodinou a zlepšit si životní úroveň. Chtěl jsem ovlivňovat svůj příjem. Měl jsem větší cíle, ambice a uvědomoval si, že na aktuální pozici a v zaměstnání si toto nikdy nesplním a osobnostně mě už nikam tato firma neposune. Nechtěl jsem jít dál cestou, která je slepá a tím ztrácet to nejcennější, co každý z nás má. A to je ČAS!!

Jednoho dne se ke mně dostala příležitost, jak si v budoucnu SNY, CÍLE, ČAS pro mě a rodinu mohu splnit. Začal jsem podnikat ve financích. Na začátku jsem měl pochybnosti o tom, že dnes nejsou finance vnímány nějak pozitivně. Co víc, když v dnešní době řeknete finanční poradce, většině lidem naskočí pupínky. A toto jsem vnímal jako obrovskou příležitost a důvod se do této výzvy pustit. A protože nejsem člověk, co o tom jen chce mluvit, ale něco s tím začít dělat. Říkal jsem si: „Nejdříve se musíš někým stát, abys mohl něco mít“. A začal jsem na sobě makat. Vzdělávání jak odborné ze světa financí, tak osobní bylo na každodenním pořadu dne. Štvalo mě a štve mě, jací lidé se ve financích pohybují. Bez vzdělání, bez informací, nechtějí na sobě makat a prodávají pouze produkty. Pokládal jsem si otázky: „Jak je možné, že na poště si mohu založit životní pojištění, stavební spoření a jiné finanční produkty? Jakou službu a přidanou hodnotu pro klienty přináší pojišťovny, banky a ostatní finanční instituce? Kolik lidí zbohatlo tím, že měli peníze v bance? Jde bance o to, aby klient bohatnul a byl připravený na důležité životní situace nebo chce banka prodávat úvěry, BÚ s poplatky?“. Tyto otázky mi dávají sílu finanční poradenství změnit.
Chci napravit jméno finančního poradenství. Chci, aby bylo vnímané jako v zahraničí, kde je tato služba přirovnávaná k doktorům a právníkům. S každým klientem pracuji tak, aby byl každý rok bohatší. Aby měl ochráněný příjem, majetek a peníze. Měním Finanční poradenství na Finanční plánování! Jeden příklad: Lékárna vs. Klinika „Když Vás bolí hlava, kam většina lidí zajde? Nejspíše do lékárny, kde si koupí a je mu doporučený prášek. Druhá možnost je jít přímo na kliniku? Zde se Vám dostane vyšetření, zjistí se původ a pak se nasadí léčba“ Já dnes jsem klinika ve finančním plánování. Nejdříve každého mého klienta z analyzuji, zjistím jeho SNY, MOTIVY, CÍLE a PŘÁNÍ. Následně připravím řešení formou finančního plánu.
Kolik lidí má dneska svého kouče, který mu pomáhá, aby jeho život byl bohatší? 7. Když už dneska lidé říkají, že mají svého člověka, který se jim o finance stará, tak by obě strany měly vědět kam společně směřují. Co je jejich cílem spolupráce. Proč by měl vůbec mít každý člověk svého poradce? Toto jsou otázky, které si neustále pokládám. Chci, aby každý můj klient měl ochráněný výpadek příjmu i v době, kdy nemůže dlouhodobě pracovat. Aby během života budoval pravidelně aktiva, která mu budou v budoucnu generovat další příjem. Taková služba mi tu chybí a jen malé procento poradců a podnikatelů ve financích má tento správný postoj.
Osobně v tomto oboru vidím obrovskou podnikatelskou příležitost, a hlavně spoustu práce.
Jedno Motto na závěr:
„Příležitost je jako východ slunce. Pokud na něj budete čekat příliš dlouho, propásnete ho,“
Měním dějiny Finančního poradenství.